قالیباف: ادای «دین» به نظام با وحدت حول محور ولایت‌فقیه میسر می‌شود
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

 شهردار تهران گفت: باید با روحیه دفاع‌مقدسی و وحدت، حول محور ولایت‌فقیه و همچنین با برخورداری از اخلاص، دین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کنیم.

محمدباقر قالیباف  شهردار تهران که در «مراسم شاهدان سادات شهر» ویژه تجلیل از ۲۵۰۰ شهید سادات استان تهران در سالن دعای ندبه بهشت‌زهرا (س) سخن می‌گفت، افزود: شهدا زمانی وارد عرصه‌ی دفاع‌ مقدس شدند که نیاز بود افرادی برای دفاع از اسلام جانفشانی کنند و آنها در راه دفاع از ولایت و نظام اسلامی، تردیدی به خود راه ندادند.

وی در این راستا یادآور شد: اگر در واقعه غدیر که پیامبر اکرم (ص) حضرت علی (ع) را به عنوان «ولی» معرفی کردند، افراد جامعه آن روز محکم در کنار ولایت می‌ماندند واقعه عاشورا هیچ‌گاه تکرار نمی‌شد؛ این در حالی است که مردم ایران همواره در کنار حضرت امام راحل و در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کردند و امروزه پیرو محض رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

قالیباف در ادامه گفت: بنده و امثال بنده باید بدانیم و بفهمیم که با کار و تلاش و خدمت به مردم تجلی دین در اداره جامعه را که از اهداف انقلاب، امام و شهیدان است، محقق کنیم و در صورت تحقق این مهم، مشکلات حل می‌شوند، نابسامانی‌ها سامان می‌یابند و مردم بدون استرس به زندگی خود ادامه می‌دهند و اگر غیر از این باشد به خون شهدا خیانت کرده‌ایم.

 

تجلیل از ۱۴ خانواده شهید، جانباز و آزاده سادات و غبارروبی مزار شهدای سادات در بهشت زهرا(س) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

سیدمصطفی میرعلی‌اکبری پدر شهیدان «سید محمود، سید محمدرضا و سیدمجتبی میرعلی‌اکبری»، سیدمصطفی صادقی‌ دماوندی پدر شهیدان «سید حسین و سیدعلیرضا صادقی‌ دماوندی» و جانباز «سید محمدمهدی صادقی ‌دماوندی»،سیدمحمد سیدآقا پدر شهیدان «سید محمدرضا و سید حمیدرضا سیدآقا»، میرحسین قادری ‌شربیانی پدر شهید «سیدکمال قادری‌ شربیانی»، جانباز ۷۰ درصد «سید محمد علوی»، جانباز ۷۰ درصد «سید اسدالله حسینی‌مفرد»،جانباز ۵۰ درصد «سید شجاع باریکانی»، «سرتاج برنا» مادر شهیدان «سیدعلیرضا و سید بهروز جوزی» از جمله تقدیرشدگان بودند.

فاطمه اجیلیان مادر تک فرزند شهیدش «سیدمحسن حسینی»،ام‌البنین البرزی مادر شهیدان «سیدماشاالله و سیدحسین آقاسیدمدنی»، اشرف سادات بابایی همسر شهید «احمد عربشاهی» (این همسر شهید بازنشسته فرهنگی و مادر فرزندان نخبه با تحصیلات عالیه است)، معصومه‌ سادات دخت ‌تقی‌زاده همسر شهید «جعفر قاجار» (این همسر شهید حافظ و مدرس قرآن کریم است)،«سید ولی‌الله قریشی» آزاده و جانباز دفاع مقدس و «سید ناصر زینعلی» آزاده و جانباز دفاع مقدس نیز در این مراسم تجلیل شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب